måndag 13 oktober 2008

Stallmöte på Agelund

.
Wilma är fortfarande snorig. Hon får vila idag då hon var så duktig igår. Vet. Eva kommer i morgon. Det är dags för Wilmas andra spruta mot Botulism. Skall passa på och be henne undersöka Wilma angående hennes snorighet. Lillebror har varit snorig och hostat i nästan en månad nu. Vill ju inte att Wilma skall bli dålig.
Idag hade vi stallmöte inne hos mig. Jag packade in 16 personer. Jag hade fixat lite fika och nästan alla hade också tagit med fikabröd. Så jag kan lugnt säga att det vara överflöd av kakor och bullar. Det var ett riktigt trevligt möte. Det togs inte upp något negativt och både Anders och Lisa var nöja med hur allt fungerade i stallet. Vi skall ha en agility-tävling med hästarna den 6 eller 7 dec. Då klar man u sin häst och har roligt tillsammans. Detta ser jag fram emot väldigt. Jag hade fixat lite skyltar till stallet och fick cred för det. Vi skrattade och hade trevligt i över två timmar. Efter mötet gick jag och Lisa ut och satte upp namnskyltarna som jag hade fixat. Sedan fodrade jag hästarna och sedan gick jag in och startade diskmaskinen! ;o)

Inga kommentarer: