fredag 10 oktober 2008

Gosat med Ella och Love.....

.
På lunchen idag åkte jag till Hvilan och köpte 200 kg morötter! Nu skall väl det räcka ett tag! ;o) Nej det är till Lisa mig, Izaoch Agneta. De är väldigt billiga och väldigt fina morötter.
Åkte och jobbade ett par timmar till och sedan åkte jag via SR för att se om Anna var där. Hon var tydligen hemm i Ronneby på en begravning. Så då åkta jag via Östrands och pussade på barnen. Det visade sig att Emma och David skulle bjuda på mat där och jag halkade in på ett bananskal. Hade en riktigt trevlig kväll men god mat.
Klockan nio kom jag på att jag inte hade fixta maten till Wilma så det vara bara att slänga sig i bilen och åka hem och fixa detta. Som tur var hade Anders inte hunnit fodra så jag gjorde detta och sedan in och tänkte nanna då jag var ganska trött. Dock var Tiny lite kinkig för jag varit borta hela dagen och sedan bara ville gå och lägga mig så jag fick sätta mig i soffan och umgås med honom en timme. När vi umgås på Tinys villkor innebär det att jag sitter still i soffan medan han sover i mitt knä! Men det är så mysigt så det gör jag gärna.

Inga kommentarer: