lördag 18 oktober 2008

Carolines sista match för LDB FC blev min första....

.
Idag har jag haft en helt otrolig dag! Tanken var att jag skulle möta brorsan och Elli utanför gamla stadium kl två för att se LDB FC mot Kristianstad. Sedan skulle jag åka hem till landet och säga hej.

Men först var det match om brons eller silver. Vann LDB och Linköping förlorade sin match så hade det blivit silver till Malmö. Nu vann båda sina matcher och det blev brons för Malmö. Caroline höll nollan. Fast skall jag vara ärlig så hade hon inte speciellt mycket att göra! Detta var första matchen jag gått på. Nu visade det sig inte bara vara sista matchen för säsongen utan också Carolines sista match för Malmö. Hon pluggar i Umeå så det är lite långt att åka. Så nu tar hon en paus. Hon har lite andra alternativ men ingenting är bestämt.

Efter vinnarcermonin blev jag tillfrågad om jag ville följa med och äta med familjen Jönsson. Klart jag ville! De hade bokat bord på T-bone och överaskade Caroline. Himla trevlig middag. Sedan blev jag medbjuden hem till Beck och Caroline på kaffe och tårta. De är så himla trevliga hela familjen Jönsson. Så jag kom inte hem förrän vid halv nio! ;o)


Inga kommentarer: