tisdag 5 augusti 2008

Jaaa, Wilma är dräktig!!!!!!!! :o)

.
Ja nu är Wilma konstaterad dräktig! Jag sitter här och kan inte fatta det! Men samtidigt har jag ju trott detta hela tiden. Men det är inte samma sak som att få det konstaterat av en kunnig veterinär. Så nu skall jag avvakta slutet av september och då ta ett ultraljud på henne för att få ett intyg på att hon är dräktig. Hon kan nämligen fortfarande resorbera fostret men det är inte så vanligt! Ja det kan fortfarande hända en massa på vägen. Men detta är ett normalt tillstånd och jag är hoppfullt övertygad att detta kommer att gå vägen! ;o)

Nu är det bara Martine som också skall konstateras dräktig! Jag har nämligen på känn att även hon är dräktig! Men det vågar jag inte uttala högt här hemma! Just nu är jag bara så själaglad för att min tös är dräktig och mår som en prinsessa!

Nu skall jag sväva lite på moln resten av dagen och invänta svaret angående min bil. Den skall besiktas kl 10.20! Håll tummarna!

Det kommer att bli en bra dag! Ja det är det redan!!!!!!

// J

Inga kommentarer: