måndag 25 augusti 2008

Bara två dagar kvar!

.
Idag har mamma och pappa varit här och hjälpt mig att ta ner Tinys bur på balkongen! Under tiden pappa demonterade så gick mamma och jag igenom förrådet. Det blev inte så mycket kavr efter att jag slängt och skickat en hel del med mamma och pappa hem. Mycket skall till tippen och en del saker får bo på landet tills jag behöver dem igen! Har tyvärr inget förrådsutrymme i Torna Hällestad.

Efter demonteringen åkte vi via Byggmax och sedan vidare till T-H där pappa hjälpte mig med att fixa baksidan på min garderob som jag skall ha på logen med mina prylar till Wilma. Jag har ju lite saker...... Lämnade även över en massa nätverkskabel till Anders så kan kan dra igenom den så att jag kan få lite internet i min lägenhet! Det är ju inte helt fel..... Tusen tack Roger för du hjälpte mig att fixa kabel!

Tänk så snälla vänner och föräldrar jag har! Lite svårt att fixa en massa saker när man är själv! Det är tur att jag har en snäll familj och snälla vänner som hjälper mig!

Tog en extra snabbtitt på min tomma lägenhet och det kommer att bli så himla himla fint! Ska ta en tur till Ikea på lunchen i morgon för att kolla lite saker som jag antagligen kommer att behöva.....

I morgon kommer mina köpare hit för någon typ av möte med Brf värden. Jag har ingen aning om vad det gäller men värden satte tiden och ville att de nya ägarna skulle komma! Får se vad det är om. Iofs bra för köparna att träffa henne och kunna få svar på en massa frågor. detta händer vid åtta i morgon kväll. Då skall jag vara klar med packningen av köket! Sedan skall jag ta en vända till T-H på onsdag och lämna så mycket som jag bara kan! Allt för att underlätta för mamma och pappa till torsdag!

Nu skall jag försöka få lite skönhetsömn!

Här är en bild från i somras! Love var faktiskt glad...... ;o) Fast det inte ser ut så här.......



// J

Inga kommentarer: