tisdag 26 augusti 2008

1 dag kvar!

.
Trodde nästan att det inte skulle ske, började nästan bli lite orolig men nu har det verkligen hänt! Jag är klar med min packning! Trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att anmäla mig till A.S. (anonyma samlare). Jag är bra på att samla på mig en massa saker!!! Tömde köket och en massa elektriska prylar idag! Visst kommer jag säkerligen att ha saker som jag glömt packa när jag väl börjar tömma lägenheten. men det känns ändå lugnt eftersom jag har hela fredagen och lördagen på mig att ta finliret! Tror dock bara att det behövs en sväng om på fredagen sedan skall det vara tack och adjö till denna lägenheten. Har ca dryga 10 flyttlådor över! Inte illa! Det är nog tack vare de blåa ikea-påsarna som jag köpte en 10 stycken och packade ner mycket mjuka saker i. Så är det någon som vill ha lite nya ikeapåsar så är det bara att säga till! Jag kommer att ha alldeles för många......

Så nu sker del ett av flytten i morgon! Jag har säkerligen berättat detta många gånger innan! Det är det som är problemet med denna blogg, jag vet aldrig vad jag berättat eller inte berättat! Så jag ber om ursäkt om jag upprepar mig många gånger!!!

Japp, ser precis att jag glömt att ta ner och packa gardinerna i sovrummet! Vad mer har jag glömt tro?

Jag trodde att jag hade klart för mig hur jag skulle möblera min lgh, men så kom pappa med ett förslag igår på en alternativ lösning, som nog är ännu bättre. Så nu vet jag inte hur jag skall möblera alls! Får tänka på det i morgon och på torsdag istället! Skall mäta lite och kolla i morgon om plan nummer två fungerar annars får det bli en plan nummer tre! Det löser sig alltid! Längtar tills jag kommit lite i ordning och på måndag kunna hämta hem Tiny och Wilma. Sedan börjar det härliga landet-livet. Ska bli kul att se hur de reagerar på sin nya omgivning!

Nu skall jag dra mig tillbaka för denna dagen!

// J

Inga kommentarer: