lördag 15 november 2008

Mar och Junior och Markus på Nova

.


Var med tjejerna på Nova idag och till min stora glädje hittade jag den nyaste tillskottet i min närhet där. Mar och Markus var ute och luftade lille Junior. Så jag slände mig såklart över dem! Oh så söt Junior är och han han massor av hår. Det är tur att mamma är frisör..... ;o)

Än en gång ett stort Grattis till er Mar och Mackan, detta har ni gjort förbaskat bra! ;o)

Kvällen spenderades igoda vänners lag. Vi åt Tacos tills det kom ut genom öronen. Sedan hamnade vi på Youtube och lät oss först roas av många olika stå-uppare och sedan gick det över till önskelåtar. Gissa om vi försvann ca 20 år tillbaka. Det blev många skratt och gamla godingar.

Riktigt trevlig dag!

Ps Jag har köpte en enorm adventsljusstake till mitt fönster. 20 armad. Jag längtar tills det är legitimt att pynta. Skall jag vara ärlig så står denna ljusstake redan uppe men jag får försäka att inte tända den förrän om ca två veckor. Det lär bli svårt! ;o) Ds

Inga kommentarer: