onsdag 19 november 2008

Idag är det min lillebrors födelsedag!

.
Överlevde dagen på jobb, det tycker jag var en bra sak idag! ;o) Vissa dagar är bättre än andra!

Hem snabbt efter jobb och fixade med Wilma. Såg att hon fått konstiga utslag/bölder på bringan! Inte bra! Vet inte vad det är! Kan det vara en reaktion på klippningen. Kan det vara så att hon är extra känslig nu efter klippningen att täckena irriterar henne? Tänk om man kunde vara lite veterinär också. Hade varit så skönt att kunna veta vad det är för fel på mina djur....

Mamma och pappa kom och hämtade upp mig vid 18 tiden. Sedan hämtade vi upp faster och farmor och begav oss mot Glostorp. Nisse och Lena och Daniel var också där. Hade en riktigt mysig födelsedagsfika. Elli hade som vanligt bakat goda kakor och tårtor.

Nu fick även farmor och faster reda på förlovningen och de stundande bröllopsplanerna. Farmor började direkt spåna på bröllopspresent. Bröllopet är inte förrän i september nästa år! ;o) Jag tycker så himla mycket om min farmor!

Pappa tittade på Wilmas bölder när vi kom hem och han visste inte heller vad det kunde vara. Det är bara att avvakta och se vad som händer. Jag skall tvätta med jodopax och se om det kan hjälpa.

Såg Bonde söker fru när jag kom in. Det var en liten rysare till det stod klart att Peter skulle få vara med ett tag till hos Peter! Serien kommer inte vara lika rolig att se om han inte längre är med. Fast jag hoppas att han får vara med till sista avsnittet! ;o)

Snark!

// J