torsdag 4 september 2008

Bilder.......

.
Jaaaaaa, jag har äntligen internet. Jag kopplade om mina "kontakter" och bang så funkade det! Dock har jag ingen router då min kontakt på den har gått sönder i flytten. Så är det någon som har en gammal D-Link hemma som de inte vill ha längre men som har en intakt elkabel så ring mig! Jag är spekulant!

Jag har blivit ombedd att lägga ut bilder på lägenheten. Så här kommer nu lite nytagna bilder av min fiina lägenhet!

Ja det är fortfarande en hel del som är klar att fixas innan den är helt ok! Jag har till exempel inte hunnit sätta upp några tavlor (bara en, se nedan). Det är bara maskerna som kommit upp på väggen än. Här ser ni min lägenhet taget från dörren in till hobbyrummet. Rummet är ca 7 meter långt och 4 meter vid de svarta hyllorna till höger och ytterligare två meter till i köksavdelningen. Rakt fram till vänster ser ni mina "entre-garderober" och bakom dem är tv-hörnan.

Här till vänster ser ni mitt hobbyrum. Där inne är det fortfarande mest kaos, men jag ser definitivt potential i det rummet! ;o) Nu tjänar det dessutom som tvätthängningsrum. Gissa om detta är rummet där jag kommer att samla allt som jag inte vet var jag skall göra av det! Ni ser även min fina cykel skymta i högerkanten. Det ser verkligen ut som en barncykel men det är faktiskt en vuxencykel, jag lovar. Här inne i detta rum samsas just nu tre garderober, ett skrivbord, en cykel och tre beståhyllor om utrymmet. Det är ganska luftigt och fint när inte cykel och tvättställning stjäl yta!


Här ser ni mitt sovrum. Till höger innanför dörren är min garderober som går ända upp till taket. Det är ca 4 cm kvar! Vi fick montera dem stående för att överhuvudtaget få upp dem! Men det var det verkligen värt! Gillar mina garderober skarpt! Här inne sover jag som en stock. Ja inte inne i garderoben utan i sovrummet såklart!

Jag önskar att jag hade ett vidvinkel-objektiv. Det är svårt att göra lägenheten rättvisa! Men ni får se detta som en aptitretare och komma och se den live. ;o)

Här nedan ser ni lägenheten tagen från entrén. Tittar ni noga ser ni min ouppfostrade katt liggandes på mitt matbord! ;o) Ni ser även den enda tavlan som åkt upp. Det är min storebror som målat den. Observera också att jag fått upp gardiner! Det är verkligen en sensation då jag bodde i Staffanstorp i två år utan att ha gardiner mer än i sovrummet! Och de kom upp efter ca ett år.... Oj jäklar, nu regnar det jätttemycket! Coolt, jag har plåttak! Jisses, det verkligen vräker ner!




Ja det var ju lite från ett just nu ganska blött Agelund.

/ J

Inga kommentarer: