söndag 22 juni 2008

Då var det dax för mig att bli bloggare jag med.....

Midsommar.......

Sitter här i min soffa och det är ca 4 minuter kvar av andra förlängningskvarten i kvartsfinanlem mellan Spaniel och Italien. Det kommer troligtsvis att avgöras med straffar!
Jag har varit ute på landet och firat en lugn och mysig midsommar med mina föräldrar och goda vänner. Vi satt ute trots att det regnade ett flertal gånger under dagen. Men vi satt under tälttak så det var ok ändå! Men en liten midsommarstång fixade jag i alla fall! Det blev ingen dans runt den..... Men den var fin att titta på! ;o)

Jo nu blev det straffar! Jag skall ärligen säga att jag inte vet riktigt vem som jag vill skall vinna, men det lutar åt Spanien.....


I morgon är en stor dag för mig och min lilla pålle Wilma. Hon skall nämligen träffa hingst för första gången i sitt liv. Förhoppningsvis får jag en fin liten avkomma efter Cairo 869 nästa sommar. Cairo är en son efter den fina elithingsten Cortez 679. Till höger ser ni en bild tagen på min Wilma förra sommaren då hon preci kommit hem från inridningen. Här är Wilma 3 år gammal.


uj uj, nu börjars straffläggningen..... det är riktigt spännande......1-1.......oj, nu räddadde Spaniels målis.... uj uj uj......2-1 Spanien......... 3-2 Spanien.........oj båda målisarna räddadre och fortfarande 3-2 till Spanien...........och där vann Spanien...... Grattis! ;o)

Nu tänker jag dra mig tillbaka för denna gång! Spänningen i fotbollen har gjort mig helt slut!

Natti natti!

/ J

Inga kommentarer: