måndag 22 december 2008

Nu är det snart jul......


Wilma och jag vill Önska er alla en riktigt god jul! Så här fin är Wilma i sin tomteutstyrsel.

Jag, Tiny och Wilma har nu kommit ut till landet! Tiny ligger intill mig i soffan helt utsträckt på rygg och sussar. Han är nog ganska nöjd! I stallet står Wilma i nymockad box och väntar på sin kvällsmat. Hon verkar också ganska nöjd. Hon har en hage med mycket gräs i....

Jag är och också ganska nöjd med att vara på landet! ;o) Idag har jag och pappa varit ute nästa hela dagen. Först ut med hästarna och sedan mockade jag lite i stallet. Fixade eftermiddagens mat till alla pållarna. Sedan kom pappa och behövde hjälp med att hämta långa klibbal-slanor från Robbans träskmark. Jag var nästan helt säker på att jag skulle sätta stövlarna och falla på ändan men jag klarade mig! ;o) Pappa och jag har idag fixat till paddocken så att Urban kan gå där i morgon. Så slipper han bli smutsig om fötterna. Hans hage är en enda stor gyttjepöl.

På eftermiddagen kom Tobbe och Elli och hälsade på. Vi hade en mysig eftermiddag med fika och många skratt.

Nu sitter och och ser ite på tv innan det är dax för att nanna.

Kjamis!

// J