onsdag 3 juni 2009

Stygnen är borta.....

.
Har idag varit och tagit bort stygnen från operationen. Läkaren tyckte att det så bra ut! Jag tycker att det ser läskigt ut! ;o) Ni kan ju bedömma själva! Jag är väldigt väldigt öm och har ingen bra styrsel på tummen. De andra fyra fingrarna börjar bli bättre och jag kan använda dem ganska normalt. Jag har ingen styrka alls men detta kommer ju efterhand. Måste ju låta tiden läka alla sår..... Jag behöver inte gå omkring med bandage längre men det känns ändå viktigt att skydda handen.

I kväll har jag varit iväg och dansat Rueda. Sååååå kul. Jag var lite nervös för om det skulle fungera med min hand men jag hade lindat om den så att ingen vågade ta i mig! ;o) Så det gick bara bra! Är väldigt trött i handen nu och har lite ont men det var det såååå värt! Det var så himla roligt. Rueda är salsa i ringformation där man hela tiden byter partner i de olika turerna. Det finns en Master som ropar ut de olika turerna och det går hysteriskt snabbt ibland! Många skratt och svetten rinner! Så roligt! Jag skall dansa rueda varje vecka nu framöver! Har verkligen saknat att dansa salsa dessa veckor!

Går och lägger mig nöjd och glad!

// J

Inga kommentarer: