tisdag 24 februari 2009

Det finns ingen tvekan längre!!!

.
Idag har Wilma tagit bort alla tvivel som funnits de senaste veckorna om att hon inte skulle vara dräktig! Idag har nämligen fölis presenterat sig! Jag vet inte riktigt vad han sysslade med men det såg ut som om han möblerade om där inne! Det var ett massa sparkade och flyttande. Jag både såg det med blotta ögat och kände det i handen. Det kändes som om någon studsade med en tennisboll inne i magen på Wilma. Så äntligen är jag riktigt säker. I morgon levererar posten det dräktighets prov som jag köpte i måndags för att bli säker på hur läget låg. Nu behöver jag inte det längre! ;o)

Jag är så himla lycklig att äntligen fått sett ett livstecken på den lille!

Längtar tills den vill komma ut och håller tummarna för att allt ska gå bra!

// J